Elien Defraeije

Duurzaamheid gaat het langst mee. Op de lange termijn win je het hart van klanten niet met een tijdelijke promo, maar met je uniek en betrouwbaar imago. Elien Defraeije helpt ondernemers en bedrijven hun authentieke identiteit te vinden én uit te drukken. Gevat in echte verhalen, die ze samen met jou tot leven wekt om ze bij je gepaste doelgroep te brengen.

Authentiek zijn is de essentie van goede marketing. Zodat bedrijven zichzelf kunnen blijven. Denk maar aan de bekende quote van Coco Chanel: ‘I don’t do fashion, I am fashion’. Het gaat om jezelf zijn, als ondernemer én als bedrijf. Daarom gaat Elien voluit voor de ‘human-to-human’-benadering.

Consequent over de hele lijn

Je leeft in het nu maar kijkt ook vooruit en draagt een verleden met je mee. Dat geldt voor elke mens én elk bedrijf. Elien neemt de hele tijdslijn mee in de communicatie. Waar ga je straks naartoe en via welke weg? Is je communicatie in lijn met wat je eerder al vertelde? En blijf je wel met de voetjes op de grond? 

Geen bullshit voor Elien. Ze is allergisch aan nutteloze losse flodders. Je marketing moet een betrouwbaar, consequent en consistent geheel vormen. Uit elk contact met de klant, op welke manier ook, kan een duurzame relatie ontstaan. Een tot in de puntjes doorgedreven interne en externe communicatie is dan ook cruciaal voor de groei van je bedrijf. 

‘Heeft je organisatie een prachtige frisse website maar je stuurt je klant een onleesbare mail vol dt-fouten? Dan klopt je imago niet, je bent niet betrouwbaar en dan haakt je klant af. Communicatie werkt pas als ze consequent is doorgevoerd tot élk contact met de klant.’

< Neem contact op met Elien>

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

{{ newsletter_message }}

x

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x