Elien Defraeije

Op de lange termijn win je het hart van klanten niet met een promoactie, maar met een unieke persoonlijkheid. Ik help ondernemers hun authentieke identiteit te vinden én uit te drukken. Die identiteit spreekt uit echte verhalen, die we samen tot leven wekken en bij je doelpubliek brengen.

Authentiek zijn houdt ook in dat ik aan pure marketing doe, waarbij bedrijven zichzelf kunnen blijven. Ik denk vaak terug aan een quote van Coco Chanel: “I don’t do fashion, I am fashion”: jezelf zijn als ondernemer maar ook als bedrijf is het allerbelangrijkste. Bij ons zetten we daarom de “human-to-human approach” centraal.

Ik werk graag met een 360° aanpak. We kijken vooruit (wat is de beste weg naar jouw doel?), we blikken terug (ligt je communicatie op elk moment in lijn met je verhaal?) en houden de voeten op de grond in het ‘nu’ (‘no bullshit’).

Deze 360°-blik maakt ons allergisch voor losse flodders. Jouw marketing dient een consequent en consistent geheel te vormen. In elke ‘customer experience’ ligt namelijk de kiem voor een duurzame relatie met je klant. Een relatie die kan uitgroeien tot waardevol ambassadeurschap.

< Neem contact op met Elien>

Sideways Consultancy
menu

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x