Karen Van Heuckelom

Karen bouwt mee aan marketing- en communicatiestrategieën waarbij mensen en beleving centraal staan. Volgens haar werkt marketing pas écht als de verhalen die je vertelt en de beloftes die je aan je klanten maakt, volledig in lijn liggen met hoe de medewerkers je organisatie en je producten/diensten percipiëren. Hun betrokkenheid en engagement, hun enthousiasme en motivatie is de basis voor een goed marketingverhaal. 



Karen is op haar best wanneer de strategie, het visie- en missieverhaal vertaald moet worden naar de dagelijkse praktijk bij alle medewerkers. Ze vertrekt steeds vanuit wat aanwezig is in de organisaties: “Wat stroomt er? Welke cultuur/attitude/waarden zijn zichtbaar in deze organisatie? Wat zit er in de weg om de gewenste doelen te realiseren? Wat is het aanwezige potentieel waarop verder gebouwd kan worden?”

Haar kracht zit ‘m in het werken met mensen: in het samen focus leggen en verbinden met wat er echt toe doet, in het helder communiceren van het wat, het hoe en het waartoe, in het weten te benutten van het aanwezige potentieel, drijfveren en waarden van de medewerkers om zo samen doelgerichte stappen te zetten naar een congruente uitstraling en communicatie. 



Samen met het Sideways-team coacht ze individuen en teams richting ambassadeurschap.

< Neem contact op met Karen>

Karen Van Heuckelom

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x