New(s)

Volg hier onze laatste blogitems. Heb je een specifieke vraag/topic? Let me know! Ik schrijf er graag een blog over zodat we samen anderen kunnen inspireren. 

Social media statistieken: het belang van interpretatie en opvolging

Data is goud waard. Alleen laten heel wat bedrijven kansen (en geld) liggen om al die cijfers in hun voordeel te gebruiken. In dit artikel hebben we het over het belang van interpretatie van data en hoe je omgaat met cijfermateriaal uit Facebook, LinkedIn en andere kanalen.

Lees meer

Social media is teamwork. Zo motiveer je je medewerkers.

Je social media strategie staat of valt met de content die je deelt en de opvolging die je doet. Wil je inspireren, informeren en entertainen op Facebook, Instagram of LinkedIn? Dan kun je daarbij alle hulp gebruiken van je team.

Lees meer

Een LinkedIn-abonnement: meerwaarde of overbodig?

Naast een gratis account biedt LinkedIn ook abonnementsformules aan. De sociale netwerksite onderscheidt vier varianten: Premium Career, Sales Navigator, Recruiter Lite en Premium Business. Is het sop de kolen waard? In dit artikel nemen we elk abonnement kritisch onder de loep.

Lees meer

Hoe ziet een professioneel social media beleid eruit?

Hoe communiceert je bedrijf op social media? Welke afspraken zijn er met de medewerkers? Hoe gaat je organisatie om met negatieve feedback op Facebook of LinkedIn? Om een antwoord te geven op al deze vragen is een duidelijk Social Media Beleid noodzakelijk. Je leest er hier alles over.

Lees meer

Wat is jouw grootste kostenpost?

Wij geloven dat je grootste kostenpost het geld is dat je had kúnnen verdienen, maar dat door blinde vlekken in je onderneming (niet geoptimaliseerde processen, te veel zelf willen doen, het ontbreken van een strategisch actieplan, onzichtbare bottlenecks...) een onderneming geld laat liggen.

Lees meer

Een gezonde mix van personal, professional en company branding om online Human to Human te communiceren.

Bij bedrijfsleiders en ondernemers groeit het besef dat commerciële content op Facebook, Twitter en LinkedIn veelal in dovemansoren valt. Mensen willen geen commerciële posts van bedrijven lezen; ze willen communiceren van mens tot mens.

Lees meer
menu

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x