Sarah Vandewoude

De founder van Sideways is Sarah Vandewoude, een West-Vlaamse met ondernemersbloed, een digital native met people skills  en een eeuwige positivo met tonnen energie. Dé perfecte combo om kleine en grote ondernemingen te ondersteunen in hun proces van constante transformatie. Hoe kan u als bedrijf een community opbouwen, klanten en prospects aantrekken, ambassadeurs activeren, sales- en marketingteams beter op elkaar afstemmen én meer business doen? Verder is ze een veelgevraagd gastspreker voor netwerk- en business events.

Van Social Media voor Bedrijven naar Sideways

Sarah Vandewoude staat bekend als 'Sarah Van Diesel van Social Media voor Bedrijven', haar vorige activiteit van 2016 tot 2019.

Sideways is ontstaan vanuit de betrokkenheid die Sarah steeds toonde bij haar klanten: naast het geven van opleidingen en advies, betrok Sarah automatisch mensen en processen bij haar activiteiten. Dit zorgde voor een kettingreactie: als vertrouwenspersoon bouwde ze mee aan de goede communicatie tussen teams wat resulteerde in betere bedrijfsresultaten voor haar klanten.

Het motto van Sarah: "Geen praatjes, maar meetbare doelstellingen." Voor elke samenwerking stelt ze concrete doelen voorop, die ze na een afgesproken periode evalueert en bijstuurt waar nodig.

Passie voor Jongeren & Ondernemerschap

Wat Sarah typeert, is haar passie voor jongeren en ondernemerschap. Opportuniteiten in die richting zijn steeds welkom. 

❝Ik wil graag mee bouwen aan de toekomst van de jongere generatie en het ondernemerschap in hen aanwakkeren. Door hun ambities om te zetten in concrete doelen wil ik hen helpen hun dromen waar te maken. Daarom geef ik ook graag gastcolleges aan hogescholen en universiteiten. Mijn verleden als leerkracht zit daar vast voor iets tussen.❞

< Neem contact op met Sarah >

Sideways Consultancy
menu

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x